Colecții noi
Toamna-iarna
FAQ
Produsele pe care le-am comandat nu mi se potrivesc ca mărime. Cum ar trebui să procedez la schimb?
Ai dreptul să returnezi produsele în termen de 14 zile.
Trimite pachetul la Rock Point a.s. - E-SHOP, Pod Kyjovem 351/24, 322 00 Plzeň 7-Radčice . Nu uita să menționezi E-SHOP în adresă. Acest marcaj ne va facilita munca de sortare a coletelor, iar marfa va ajunge mai repede la noi.
Te rugăm să trimiți bunurile așa cum le-ai primit, astfel încât acestea să poată fi revândute. Trebuie să includă factura originală, toate etichetele, certificatul de garanție, etc. Se recomandă să faci o copie a facturii pentru inspecție. Dacă pe factură figurează mai multe articole, păstrează originalul și trimite o copie. Îți vei putea da seama dacă am primit produsele după numărul de expediere de pe bonul de livrare. Nu informăm clienții atunci când am luat în primire un colet la depozit. În termen de cel mult 14 zile, vei primi informații despre procesare prin e-mail, împreună cu nota de credit anexată, în conformitate cu termenul legal.
Dacă dorești o altă mărime sau culoare, te rugăm să creezi o nouă comandă. Banii pentru bunurile returnate vă vor fi în continuare restituiți în termen de 14 zile de la primirea bunurilor conform termenului legal.
Pot schimba produsele?
Ne pare rău, dar în acest moment nu este posibil un schimb prin intermediul magazinului electronic. Dacă te decizi să returnezi marfa și să efectuezi o comandă nouă, o poți face pe www.rockpoint.ro și să trimiți produsul pe care dorești să-l returnezi la adresa: Rock Point a.s. - E-SHOP, Fraňa Kráľa 839/16, 966 81 Žarnovica.
Cum știu dacă am sau nu am deja un cont?
Dacă nu știi dacă ai deja un cont la noi, te rugăm să ne trimiți un e-mail la eshop@rockpoint.ro, unde vom verifica totul. Din păcate, nu vei putea afla singur aceste informații. Nu îți crea un alt cont, deoarece prin crearea unui alt cont vei pierde punctele pe care le-ai acumulat, care nu pot fi comasate!
Sunt înregistrat, am mai făcut cumpărături înainte, dar nu-mi amintesc datele de autentificare.
Nu-mi amintesc parola: Doar autentifică-te cu ajutorul butonului " Autentificare/înregistrare" din colțul din dreapta sus. Dacă nu îți amintești parola, fă clic pe "Trimite parola uitată" și vei primi una nouă. Introdu adresa ta de e-mail și apasă butonul "Trimite" . O nouă parolă va fi trimisă la adresa ta de e-mail în câteva momente. Dacă ți-ai schimbat adresa de e-mail în perioada de după înregistrare, trebuie să ne contactezi mai întâi pentru ca noi să îți schimbăm e-mailul și să îți putem trimite noua parolă. După ce te-ai conectat pentru prima dată, îți recomandăm să îți schimbi parola făcând clic pe numele tău și selectând " Schimbă parola" .
Dacă nu știi dacă ai deja un cont la noi, te rugăm să ne trimiți un e-mail la eshop@rockpoint.ro, unde vom verifica totul. Dacă îți redeschizi contul, vei pierde punctele pe care le-ai acumulat, care nu pot fi comasate.