Lichidare de stoc înainte de Crăciun
Reducere la produsele selectate
Reclamații
Procesarea reclamației în termen de 30 de zile
Etichetă de returnare gratuită pentru utilizatorii înregistrați
Preluare de către un curier DPD la domiciliu.
La ce te poti astepta?
Timp de procesare
- Vom procesa reclamația fără întârziere, în cel mult 30 de zile, cu excepția cazului în care suntem de acord altfel. În caz contrar, vă puteți retrage din contract.
Prelucrarea informațiilor
- Vă vom informa prin datele personale furnizate.
Revendicare costuri
- Pentru utilizatorii înregistrați - costurile asociate cu trimiterea unei reclamații sunt gratuite.
- Pentru utilizatorii neînregistrați - acoperim costurile unei reclamații justificate.
Există o altă cale...
Dacă decideți să revendicați marfa pe cheltuiala dumneavoastră, puteți trimite expedierea direct la adresa punctului nostru de colectare.
Ulterior, vă vom rambursa costurile suportate pentru o cerere validă. Solicitați rambursarea în termen de 30 de zile de la sfârșitul perioadei de revendicare, în caz contrar nu veți avea dreptul la aceste costuri.
Cum se face:
- Ambalați pachetul cu grijă,
- atașați factura (aviz de livrare),
- Descrieți pe scurt defectul
- selectați modalitatea preferată de soluționare a reclamației și trimiteți la adresa :
Rock Point a.s. – E-SHOP - Expandeco
Str. Michelangelo, nr. 25, Mun. Oradea, jud. Bihor
410431, România
Puteți găsi informații mai detaliate în termenii și condițiile noastre și procedura de reclamații .
Dacă mai aveți nevoie de sfaturi, contactați linia noastră de clienți .