Căutare

BLACK FRIDAY – reducere 25% la îmbrăcăminte cu codul BLACK până pe 17.11. »

BLACK FRIDAY -25% la îmbrăcăminte cu codul BLACK până pe 17.11. »

Livrare gratuită peste 299 lei

Clubul clienților cu o reducere de până la 15%

Pentru utilizatorii înregistrați: 90 de zile  pentru returnare

Reclamații

Vrei să reclami un produs?

Dacă decizi să reclami produsele, returul îl achită clientul. Îl poţi trimite direct la adresa punctului nostru de colectare.

Ulterior, vă vom rambursa costurile suportate în cazul reclamaţiei aprobate. Solicită rambursarea în termen de 30 de zile de la începutul perioadei de reclamaţie, în caz contrar nu vei avea dreptul la aceste costuri.

Clientul îşi alege compania de transport dorită pentru retur. Clientul suportă costurile de expediere a returului către adresa menţionată.
În cazul în care reclamația va fi aprobată, costurile de transport vor fi rambursate. 
Pentru aceasta, te rugăm să ne trimiți o fotografie sau să copie a bonului de plată la adresa de e-mail.

Cum se face:

  • Ambalează pachetul cu grijă,
  • Atasează factura (aviz de livrare),
  • Descrie pe scurt defectul
  • Selectează modalitatea preferată de soluționare a reclamației și trimite la adresa :

Rock Point a.s. – E-SHOP - Expandeco
Str. Michelangelo, nr. 25, Mun. Oradea, jud. Bihor
410431, România

Poţi găsi informații mai detaliate în termenii și condițiile noastre și procedura de reclamații .
Dacă mai ai nevoie de sfaturi, contactează linia noastră de clienți .

Ai nevoie de un sfat?  eshop@rockpoint.ro