Reduceri de iarnă
Reduceri pana la -40%
Politica de retur
Doreşti să returnezi bunurile achiziționate de pe e-shop?
Dacă decizi să returnezi produsele, returul îl achită clientul. Îl poţi trimite direct la adresa punctului nostru de colectare. Trimite coletul în termen de 14 zile în ambalajul original.
Clientul îşi alege compania de transport dorită pentru retur. Clientul suportă costurile de expediere a returului către adresa menţionată.
În cazul în care reclamația va fi aprobată, costurile de transport vor fi rambursate.
Pentru aceasta, te rugăm să ne trimiți o fotografie sau să copie a bonului de plată la adresa de e-mail.
Cum să o fac:
- împachetează cu grijă pachetul,
- ataşează factura (aviz de livrare),
- scrieți numărul contului dacă ați plătit comanda altfel decât prin card de credit sau completați formularul
- trimite coletul la adresa :
Rock Point a.s. – E-SHOP - Expandeco
Str. Michelangelo, nr. 25, Mun. Oradea, jud. Bihor
410431, România
Cum îți recuperezi banii?
Banii vor fi returnați prin transfer în cont sau, la plata cu cardul, înapoi în contul din care s-a efectuat plata, în cel mult 14 zile de la primirea bunurilor.
Poţi găsi informații mai detaliate în termenii și condițiile noastre și procedura de reclamații .
Dacă mai ai nevoie de sfaturi, contactează linia noastră de clienți .
>> Vrei sa ai avantajul de a returna marfa gratuit in 14 zile? Deveniți membru al clubului Zone .