Încalță-te de primăvară
O gamă largă de pantofi
Reclamații
Vrei să reclami un produs?
Dacă decizi să reclami produsele, returul îl achită clientul. Îl poţi trimite direct la adresa punctului nostru de colectare.
Ulterior, vă vom rambursa costurile suportate în cazul reclamaţiei aprobate. Solicită rambursarea în termen de 30 de zile de la începutul perioadei de reclamaţie, în caz contrar nu vei avea dreptul la aceste costuri.
Clientul îşi alege compania de transport dorită pentru retur. Clientul suportă costurile de expediere a returului către adresa menţionată.
În cazul în care reclamația va fi aprobată, costurile de transport vor fi rambursate.
Pentru aceasta, te rugăm să ne trimiți o fotografie sau să copie a bonului de plată la adresa de e-mail.
Cum se face:
- Ambalează pachetul cu grijă,
- Atasează factura (aviz de livrare),
- Descrie pe scurt defectul
- Selectează modalitatea preferată de soluționare a reclamației și trimite la adresa :
Rock Point a.s. – E-SHOP - Expandeco
Str. Michelangelo, nr. 25, Mun. Oradea, jud. Bihor
410431, România
Poţi găsi informații mai detaliate în termenii și condițiile noastre și procedura de reclamații .
Dacă mai ai nevoie de sfaturi, contactează linia noastră de clienți .
Ai nevoie de un sfat? eshop@rockpoint.ro