Colecții noi
Toamna-iarna
FAQ
Mărimea produselor pe care le-am comandat nu mi se potrivește. Cum pot returna? >>
Pot valorifica un voucher cadou Rock Point la comanda pe e-shop? >>
Cum știu dacă am deja un cont sau nu? >>
Sunt înregistrat, am făcut deja o achiziție, dar nu-mi amintesc detaliile de conectare. >>
Produsele pe care le-am comandat nu mi se potrivesc ca mărime. Cum ar trebui să procedez?
Ai dreptul să returnezi produsele în termen de 14 zile.
Trimite coletul la adresa Rock Point a.s - E-SHOP, Pod Kyjovem 351/24, 322 00 Plzeň 7-Radčice . Nu uita să adaugi E-SHOP la adresă.
Te rugăm să trimiți bunurile așa cum le-ai primit, astfel încât acestea să poată fi revândute. Atașează factura originală, toate etichetele, certificatul de garanție etc. Recomandăm să faci o copie a facturii pentru control. Dacă există mai multe articole pe factură, păstrează originalul și trimite o copie. Îți vei putea da seama dacă am primit produsele după numărul de expediere de pe bonul de livrare. Nu informăm clienții atunci când un pachet a fost preluat. Vei primi informații despre procesare prin e-mail, cu o notă de credit atașată, în conformitate cu termenul legal, în termen de cel mult 14 zile.
Dacă te interesează o altă mărime sau culoare, te rugăm să creezi o nouă comandă. Banii pentru bunurile returnate vor fi în continuare restituiți în termen de 14 zile de la primirea bunurilor, în conformitate cu termenul legal.
Pot schimba produsele?
Schimbul prin intermediul e-shop-ului nu este posibil în acest moment, dar este posibil să se returneze bunurile și să se comande unul nou.
Dacă te decizi să returnezi bunurile și să comanzi unul nou, creează o nouă comandă la www.rockpoint.ro și trimite bunurile pe care vrei să le returnezi la Rock Point a.s. - E-SHOP, Pod Kyjovem 351/24, 322 00 Plzeň 7-Radčice.
Cum știu dacă am sau nu deja un cont de client?
Dacă nu știi dacă ai deja un cont la noi, te rugăm să ne trimiți un e-mail la zona@rockpoint.ro pentru a verifica. Din păcate, nu vei putea afla singur aceste informații. Nu crea un alt cont, deoarece prin crearea unui nou cont vei pierde punctele pe care le-ai acumulat și care nu pot fi comasate!
- Dacă nu ești sigur dacă ai introdus adresa de e-mail , alege „ Trimite parola uitată ” și introdu adresa de e-mail (încearcă mai multe e-mailuri). Dacă, după apăsarea butonului „ Trimite ”, sistemul te informează că contul cu acest e-mail nu a fost găsit, contactează-ne la zona@rockpoint.ro . Prin restabilirea contului, pierzi punctele încărcate, care nu pot fi fuzionate ulterior.
- Dacă nu ai făcut încă cumpărături la magazinul electronic , alege„ Trimite parola uitată ” și genereaz-o. Introdu adresa de e-mail furnizată în timpul înregistrării și apasă butonul „ Trimite ”. Parola va fi trimisă pe e-mail în curând. Dacă ți-ai schimbat adresa de e-mail după înregistrare, trebuie mai întâi să ne contactezo ( zona@rockpoint.ro ) pentru a putea schimba adresa de e-mail și a primi o nouă parolă.
Dacă știi deja adresa de e-mail și parola, apasă pe butonul " Autentificare/Înregistrare" din colțul din dreapta sus, introdu adresa de e-mail și parola și confirmă cu butonul "Autentificare". Vei ști că te-ai conectat cu succes atunci când numele tău va apărea în colțul din dreapta sus. Acum te poți bucura de toate avantajele ZONE valabile pentru achizițiile online. După ce te-ai logat pentru prima dată, îți recomandăm să îți schimbi parola făcând clic pe numele tău și selectând "Schimbă parola".
S
Sunt înregistrat, am făcut deja o achiziție, dar nu-mi amintesc detaliile de conectare.
- Nu-mi amintesc parola: Conectează-te în colțul din dreapta sus cu ajutorul butonului " Autentificare/Înregistrare". Dacă nu îți amintești parola, fă clic pe "Trimite parola uitată" și vei primi una nouă. Introdu adresa de e-mail și apasă butonul "Trimite". O nouă parolă va fi trimisă la adresa ta de e-mail în câteva momente. În cazul în care ți-ai schimbat adresa de e-mail în perioada de după înregistrare, trebuie să ne contactezi mai întâi pentru ca noi să îți schimbăm e-mailul și să îți putem trimite noua parolă. După ce te-ai conectat pentru prima dată, îți recomandăm să îți schimbi parola făcând clic pe numele tău și selectând Schimbă parola.
- Nu-mi amintesc adresa de e-mail sau nu știu dacă am deja un cont: Dacă nu știi dacă ai deja un cont la noi, scrie-ne la zona@rockpoint.ro , unde vom verifica totul. Prin restabilirea contului, pierzi punctele încărcate, care nu pot fi combinate ulterior.
În cazul în care problemele de autentificare persistă, nu ezita să ne contactezi la adresa: zona@rockpoint.ro , unde vă vom răspunde la întrebări și te vom ajuta să rezolvi problema.