Munți de reduceri
Reducere 20% și mai mult
Cum să reclami
Anunțați-ne despre reclamație.
Ambalați cu grijă bunurile revendicate.
Creați o retur pe pagina DPD
Vom trata reclamația în termen de 15 de zile.
Procedura de creare a unei reclamație sub forma de retur
După ce ne-ați informat și ne-am confirmat reciproc procedura, trebuie să creați un retur pe portalul nostru de retururi.
Reclamație - pasul 1
Selectați motivul „Reclamație”.
În cazul unei reclamații, există un singur motiv pentru returnare, vă rugăm să bifați „Reclamație”.
Reclamație - pasul 2
Alege modalitatea de livrare a coletului
Posibilitatea de returnare DOAR prin curier. Serviciul Pick-up DPD nu este activ pentru România.
Reclamație - pasul 3
Completează formularul
Completați informațiile dvs. personale, inclusiv numărul comenzii. In cazul ridicarii la adresa va va contacta curierul.
Motivul reclamației:
- Ați primit un pachet deteriorat sau un transport incomplet
- Produsul conține un cip de securitate
- Bunurile sunt deteriorate
- Dacă produsul prezintă un defect în termen de 2 ani de la primirea expedierii